Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

SNÖ!

Kategori: Allmänt

fyfan vad drygt det va att kräla sig ur sängen imorse. var riktigt nära på att skita i engelskan men tog mig i kragen och drog mig upp. mamma berättade vid frukostbordet att det hade snöat på morgonen. först blir jag glad men när jag tittar ut snöar det inte längre :(
tar mig till skolan och engelsklektionen. gissa om läraren säger att bara de som missade provet förra fredagen ska stanna, vi andra kan gå. KUL!
nästa lektion är matte men jag bestämde mig för att hoppa av. sagt och gjort, gick och lämnade min bok och ett papper till käre Peter. han har faktiskt varit en bra lärare, synd att vi inte hade honom i matte B då hade jag förmodligen kunnat fortsätta kursen.
ännu mer håla nu. jag och jenny tog oss ner till stan och kollade lite kläder. hittade en jättefin klänning på Vero Moda som förmodligen blir min nyårsklänning. skrotar den andra, den satt inte alls bra på.
kom tillbaka till skolan och åt bajsgryta.
på svenskan skulle vi arbeta på egen hand och det gick ju som det gick. mest skratt men lite fick vi allt gjort :)
nä vi kommer till sista lektionen blev vi självklart släppta från den också.... så jag har inte haft en enda lektion denna dag. jag skulle helt enkelt stannat i sängen imorse.
eller nä för då hade jag missat izzis fina uppträde i aulan. vi hade singstar i aulan och det var ABBA-tema idag. Izzi ställde upp med Super Trouper. och det var riktigt kul hahaha.

efter skolan gick jag till gymmet och tränade lite. har lite småont i ryggen nu.. får be mamsen om en massage :) nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan börja laga mumsig mat :)

Kommentarer

  • Mr. B säger:

    ät inte gul snö, det kan vara kiss.

    2008-11-21 | 17:58:33
    Bloggadress: http://ordbajsaren.blogg.se/
  • Sara säger:

    skojar du?! jag har ju krängt gul snö hela eftermiddagen!

    2008-11-21 | 18:21:49
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    nej! missade jag att izzi sjön :P

    2008-11-22 | 00:07:39
  • Alexandra säger:

    *sjöng

    2008-11-22 | 00:07:51
  • Sara säger:

    haha det gjorde du allt! :p

    2008-11-22 | 15:24:16
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: