Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Uppe med tuppen.

Kategori: Allmänt

imorse ringde klockan 7.20. då va det bara till att rulla ur sängen och fixa sig. prick åtta rushade jag in på konsum och köpte 17 bullar. sen hem med bullarna och drog upp mamma ur sängen och så fick hon hjälpa till att bre, hyvla, skiva och lägga. innan jag sprang iväg blandade jag saft. jag är en supersnäll tränare! :D körde iväg och hämtade hilla, utan backspegel för den lyckades jag dra ner igår. vilket jag tyckte var riktigt roligt. det gjorde inte bror min... vi har nog itne samma humor vi två. hilla och jag gjorde tappra försök med att tejpa upp den men rutan var fuktig och tejpen fäste inte. så fick köra utan till hallen också :p
med 10 gymnaster hade vi en riktigt bra och givande träning. många kom igång med sina rondater, flickisar, handvolter, salto, överslag och tzhukainhopp. riktigt bra! :D får bli fler lördagsträningar nästa termin.

jag och hilla lyckades sätta upp backspegeln innan vi körde hem men jag såg ändå inget haha. jaja den sitter där iaf :p kom hem och åt lite sen däckade jag :p ikväll har det blivit ändrade planer. ingen utgång utan det blir film istället :) ska ju trots allt jobba 10 imorgon :( vi får flytta det till en annan helg helt enkelt :) för det ska bli av så är det bara :)

HEEEDDA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: