Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Amy Diamond.

Kategori: Allmänt

Detta tillägnar jag Isabel af Öhring. Det finns en underbar liten tös på 16 vårar vid namn Amy Diamond. Denna lilla flicka med engelskt påbrå har en fantastisk röst! Låtar som What's in it for me, Shooting Star och It can only get better har tagit Skandinaviens unga publik med storm! Inklusive med själv. Ja, jag erkänner jag är ett stort fan av lilla Amy. Hon sjunger med sådan inlevelse om olika kärleksbekymmer. För vid 12 års ålder har man gått igenom det mesta. Det vet vi alla eller hur? Killar, eller ska nog säga pojkar, som krossar ens hjärta eller som springer runt mellan alla flickor. Hemskt. Fruktansvärt, förstår varför Amy måste sjunga ut om dessa problem.

Nog om Amy Diamond. Har städat mitt rum idag. Det behövdes. Bäddade rent också :) Älskar när det är nybäddat, så mysigt!
just det! fick ett samtal av Malin idag, hon har fixat praktik till mig i kiosken :) kanske inte världens roligaste ställe men det ger kanske en chans till ett jobb :) toppen! ska dit imorgon och få papper påskrivna.
innan skolan imorgon ska jag lämna mitt CV på Mästerlivs, tydligen känner min arbetsgivare från i somras en som jobbar där och skulle prata med henne :) vi får se hur det går.
får se om jag hinner träna innan skolan, annars blir det kanske efter tjejernas träning. We'll see.

nä får väl laga lite mat nu då, mamsen kommer inte hem och gör det :( haha nä så bortskämd är jag faktiskt inte hihi

Kommentarer

  • Isabel Af Öhring säger:

    Alla vi älskar Amydiamond!!

    This is me now.. Still me now!



    Bästa inlägg. Amy har så mycket livserfarenheter!



    2008-10-08 | 23:47:30
    Bloggadress: http://www.IsabelAfOhring.blogspot.com
  • Sara säger:

    ja det är helt sjukt! stackars Amy..

    2008-10-09 | 16:07:40
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: