Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ett steg från helg.

Kategori: Allmänt

jaa då håller även denna vecka på att ta slut. den har bara sprungit iväg känns det som. praktiken går super. dock är det lite drygt att man hela tiden måste plocka upp och ta hand om andra som inte klarar sig själv. jaja.. endast fyra dagar kvar sen får jag förhoppningsvis jobba själv.

kom att tänka på det, en bekant till mig firade ett år med sin flickvän härom veckan. grattis till dem. men denne lille människa har förmodligen inte varit helt ärlig mot sin kära flickvän. och detta inte bara vid ett tillfälle utan flera. fruktansvärt dålig stil. fyfan. fattar inte hur man kan tycka det är okej, efter allt som har hänt. är ganska irriterad kan jag säga. vissa människor lär sig inte av tidigare misstag. men som jag sagt tidigare what goes around comes around. man kommer aldrig ifrån sin egen skit.

igår jobbade malin kväll så jag kom och höll henne sällskap till stängning. fick man lära sig det också. var först och tränade mina tjejer. sista träningen innan tävlingen. får nog säga att det gick helt okej. sist lär vi icke komma ;p hoppas på att vi kan placera oss minst topp 10 :) annars är det bad :p

nä nu ska jag in i duschen och få bort korvlukten som etsar sig fast.


Jag som alltid sagt att jag inte tänker sätta på mig ett par sådana här, men kan faktiskt inte säga annat än att de är ganska sköna, dock stannar dom inne i kiosken :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: