Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fall, fall and even more fall.

Kategori: Allmänt

igår blev det en film med töntar. vi såg Hata Göteborg och Ace Ventura :) satt på mitt rum och kollde. självklart hade jag popcorn i hela sängen och jordnötter i fönsterkarmen. underbart! vem älskar inte att lägga sig i en säng full av popcorn? 
 
första lektionen idag är kl 14.15 så hade tänkt ta sovmorgon men NÄ! självklart ringer lilla Izzi och väcker mig. inte för att jag svarade men vaknade av att det vibrerade och sen kunde jag inte somna om. ja bara till att gå upp. har tagit det lugnt hela morgonen. och nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Jordin Sparks. kan inte få nog av henne, älskar hennes röst.
just det, lyckades aktivera mitt CSN-kort idag. det andra går ut i slutet av oktober så lika bra att ta tag i det nu. innan lektionen idag ska jag försöka hinna med att lämna mitt CV, hämta ut en ledighetsansökan, låna en ny bok och sätta in papper i projektpärmen. efter skolan ska jag pressa in ett besök hos min praktikhandledare haha. jag har nog den lameaste praktikplatsen men men :p sen bär det av till tjejernas träning. får försöka racea genom stan haha. lär ju inte gå med alla dessa jävla vägarbeten som jag redan en gång tidigare förbarmat mig över. verkligen alla vägar som går till hallen har någon sorts vägarbete. helt sjukt ju. försöker kolla på vägverket var dom bygger men fattar mig inte på den sidan! snart gråter jag ;( jävla fittsida! den visar inte ett enda vägarbete förutom ett i Burlöv men kyss mig i röven på att det bara pågår ett enda vägarbete i området Malmö-Burlöv. fuck heller! död åt vägverkets pissehemsida.
nä får väl försöka lugna ner mig lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: