Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

färdigpluggad

Kategori: Allmänt

ja nu får det faktiskt räcka. har suttit med detta sen åtta. alltså drygt fyra timmar. kan jag inte det nu kan jag det inte imorgon heller. men jag tror faktiskt att jag har snappat upp en  hel del. borde sätta ett stabilt G iaf. förhoppningsvis det enda G:et i kursen. har varit riktigt segt att komma igång med pluggandet. men nu börjar man komma in i det hela. i helgen blir det som sagt matte som ska pluggas.
nu är mitt huvud alldeles trött och jag vill bara bädda ner mig i sängen med mitt duntäcke och börja på min bok som jag väntat så länge på! "Emma, Mia dotter" av Maria Eriksson. Det är en fortsättning på Gömda, Asyl och Mias hemlighet. någon gång ska jag ta mig an Mias systrar också. den känns dock inte lika lockande som Emma, Mias dotter.
sa att jag eventuellt kunde hämta bror från Lilla torg men nä det får han fixa på annat sätt nu. Nu skriker sängen efter mig.
Upp 7 imorgon. YIHA! fuck enlish!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: