Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Hard work.

Kategori: Allmänt

ja nu är praktiken spikad och jobbet fixat. GREJT! slipper man ha ångest över det. nu är det bara projektarbetet jag känner lite smått ångest över. men det ska vi försöka lösa imorgon. jag och alex bokade nämligen ett möte med Iaa för att checka av lite.

idag har det varit skola mellan 9.55-13.30 men jag var tvungen att komma till skolan lite över nio för att gå till specialidrottsgubben. sjukt drygt! fick ett papper som ska fyllas i och skickas in igen. sen satt jag i min ensamhet och väntade på att tiden skulle gå. fördrev tiden med att handla bulle. vid halv kom therese och gjorde mig sällskap.
gjorde inte ett piss på mattelektionen idag. borde ha gjort det med tanke på att vi har prov imorgon. men nä det orkar inte jag. kommer inte göra något ikväll heller. lär dessutom bli lite svårt med tanke på att böckerna ligger i skåpet. oopsi.

efter skolan stack jag och izzi och tränade. alltid skönt med en liten workout sådär på eftermiddagen. när jag kom hem var jag tvungen att byta lamphelvetet i badrummet som slutat fungera. lite drygt imorse när man något sömndrucken försökte tända lampan men inget hände och man inte fattar varför. sen försökte jag tända när jag skulle borsta tänderna och när jag skulle gå på toa innan skolan. ack ack ack.. men den blev bytt av elektriker-sara som man kallar mig. sen kunde jag hoppa in i duschen.
har varit duktig och lagt in min tvätt. la mammas och emils tvätt i höger. dock inte vikt men jag tänker faktiskt inte göra allt i den här familjen! haha
skulle hjälpt min broder med matte idag men självklart säger han att han är för trött och inte orkar utan vill göra det imorgon eller lördag men jag lovar er att då kommer han ha någon annan toppenursäkt. så nu skiter jag i detta!
här försöker man vara en snäll syster men nä! jag som skulle fått pengar av mamma för det ;(;(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: