Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Heliga helg.

Kategori: Allmänt

ja nu är helgen här igen. skönt får jag allt säga! dagen på praktiken slutade lite tråkigt men hoppas att det löser sig.
denna helgen ska bli en whitey har jag bestämt mig för. kommer nog bli lite lättare att hålla denna gång då jag redan har bestämt något idag och på söndag ska jag upp halv 7 och då går det verkligen inte för sig att gå ut på lördag.
kvällen kommer att spenderas med malin. tänkte bunkra upp med popcorn och nachos. kanske springer iväg och köper dricka och choklad också. fick pengar av mamsen :) får väl ta och fixa lite mat snart. har inte hunnit med det ännu. blir fläskfilé och potatis tror jag. mumsigt

imorgon blir det en shoppingrunda med alex på willys och sen en tripp till hallen. ska fixa det sista inför söndag. vid sex kommer therese och så ska vi laga middag och baka kladdkaka och snacka skit om idioterna till killar där ute i världen. det behövs! sen ska vi som sagt upp och hoppa halv 7 på söndag och sen bär det av till hallen och tävlingen. börjar bli lite nervöst nu faktiskt hehe.

just det skrev igår att jag kanske skulle få ut pengar och det fick jag! hade 300 kr i ränta på mina obligationer. pengar är precis vad jag behöver nu. det får bli ett par solglasögon för de pengarna :)

nä får väl börjar med maten nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: