Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

I'm gonna give it a try.

Kategori: Allmänt

okej, jag har kommit fram till att jag saknar gymnastiken fruktansvärt mycket! dock saknar jag inte lugiträningarna som sög. sällskapet var bra men träningen sög. jag har alltid haft bra tränare tidigare men där va det ju katastrof. kan man bryr sig mindre om sin träningsgrupp? tror nog inte det. tränarna var fullkomligt ointresserad och motvierade oss till noll. jag hade blivit överlycklig med en träning i veckan. fan man tog träningen för givet innan :( jag vill ha tillbaka jonas! haha han va superbra. kommer ihåg när jag tränade för stephi också. det va ju en hel del år sen men gud vad kul man hade. man va inte direkt duktig men kul va det tihi :) blåbärsgruppen va bäst! tyvärr vara inte allt för evigt :/ men jag ska försöka se om man kanske kan få någon träningstid i kirsebergshallen någon dag. det hade varit toppen! körde några volter idag på träningen och gud vad bra det kändes! höga fina volter, dock något långa men men :p

jaja nu ska jag borsta tänderna, hoppa i säng och titta på shark! :D

ha så kul i Sverige medan jag dricker 10-kronorsöl i Ungern ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: