Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Korvar överallt!

Kategori: Allmänt

vaknade redan vid tio imorse och bestämde mig för att gå ut och gå en runda. har ju inte hunnit eller orkat träna i veckan så kände att jag kunde behöva en promenad. tog på mig lite kläder och gav mig ut. det va inte speciellt kallt utan mer milt och friskt :) kom tillbaka efter en halvtimme och hoppade in i duschen.

runt tolv hoppade jag in i bilen och körde och hämtade upp alex och sen körde vi vidare till willys. alex höll på att dö när jag körde upp på deras parkering haha. kommer själv ihåg första gången jag skulle köra upp där. då hade jag väl övningskört ett tiotal gånger och hur säker är man då? inge vidare kan jag säga. mamma säger åt mig att gasa på och det är precis vad jag gör men när jag kommer upp får hon panik och skriker "BROMSA!" för ungefär 10 meter från uppförsbacken kommer en vägg. vem fan konstruerade denna parkering om jag får fråga?! tänk på de stackars själar som inte vet om detta!? jag slår vad om att en hel del har stångat in i den väggen. dock inte jag. hihi
nog om det, jag och alex tar en av Willys megavagnar och springer runt och letar efter det ena och det andra. 13 påsar korvbröd, 3 gurkor, 2 smörpaket, 2 ostar, 1 skinkpaket, 1 dunk saft, 5 flak läsk, 2 mellan mjölk, 8 paket korvar, 2 paket papptallrikar, 3 stockar muggar och ett paket bitsocker. en hel del helt enkelt. vi trodde att våra megavagn skulle räcka men icke sa nicke, det blev en till :p
körde till hallen och lämnade våra femtioelva kassar och flak med läsk. sen blev det en tripp till donkan och deras drive-in. ni vet om man betalar med kort, så skickar dom ut hela kortgrejen. tidigare kunde man dra in hela den i bilen men nu har dom satt fast den!!! kan bero på att jag och hilla sa att vi skulle stoppa in den i bilen och köra vidare.. vi undrade just vad dom skulle göra.. haha

nu sitter jag här i min morgonrock och har precis duschat. ska hämta upp lillflickan kvart i sex och sen ska vi laga mat och baka kladdkaka :D mumsigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: