Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag eftermiddag.

Kategori: Allmänt

idag är det måndag vilket innebär ny vecka. min måndag innebär också skola mellan 10.10-14.10, plugga matte och träna flickorna. Förhoppningsvis slutar vi tidigare på marknadsföringen.
vädret idag är ganska fint så jag funderar på om jag ska cykla till träningen. Går ju nästan snabbare är bussen. Det är ju fruktansvärt mycket vägarbeten överallt så man kommer inte fram någonstans. vi får se hur det blir senare.
nä nu börjar marknadsföringen så får ta mig till salen nu. uppdaterar senare :)



det blev ingen matte idag. orkade inte.. ja vi får helt enkelt se hur det blir imorgon. hoppas på det bästa.
tog bussen till träningen idag. tog typ 5-10 minuter att komma fram från slussen till värnhem. jävla skit! vi springa in på pressbyrån och köpa min efterlängtade och välbehövda redbull. hann trots allt med min buss :) den tog en jävla omväg för att komma till kirseberg så fick stressa med att kopiera papper och annat skoj. 
hade 10 gymnaster idag.. känns sådär. det kommer nog att bli en hopslagning till nästa termin. träningen idag gick iaf ganska bra :) hade ett litet snack med tjejerna också. 
nä nu får det bli en liten duschiboy :)
 

heddå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: