Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nattinatti.

Kategori: Allmänt

ja snart är det dags för sängen. måste försöka komma i säng i tid. har blivit lite väl sena kvällar på sistone. men idag ska jag kolla på shark som börjar 23.00 och efter det får det vara nog. får se hur det går :p

just nu försöker jag leta efter en fin väska men detta tycks vara omöjligt. hittar ingen som passar. eller jo men då kostar den halv studiebidraget och det går inte för sig när man är fattig student. måste även hitta ett par nya solglasögon. lyckades självklart ta sönder mina i skolan och lider varje dag solen är framme. nu när vi ska till budapest och jag ser att det är 21 grader sol där lär jag behöva ett par!
imorgon på förmiddagen ska jag springa iväg till banken och se om jag har någon ränta som jag kan ta ut. hade varit underbart.

nä ojsan nu har klockan blivit 8 över elva! fuck!

NATTI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: