Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdagkväll.

Kategori: Allmänt

satt och höll malin sällskap i drygt 2.5 timme. ganska roligt får jag säga. vid halv tio sa vi yamata och jag cyklade hem i detta hemskt kalla väder. lyckades dra på mig en hemsk huvudvärk när jag hängde i kiosken. blä på den. hoppas att den försvinner snaart. malin lyckades skämma ut mig ännu en gång. detta är inte speciellt ovanligt när man umgås med henne haha. vi får se vart det leder om vi säger så haha.

tänkte kolla om mitt underbara Shark ska visas ikväll (vet egentligen att det visas mån-tors nästan alltid). Vanligtvis börjar det kl 23.00 och slutar 00.00. vilket är en perfekt avslutning på dagen men gissa om de just idag, när jag är lite extra trött, har flyttat det till 23.40! vad ska jag nu göra då?! detta förstör ju min kväll :( Shark är nog det enda program jag hinner följa och så blir det flyttat! jag gråter nästan..
vår väl nöja mig med Christine och Brothers and Sisters så länge... :( först blir det dock en duschiboy

YAMATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: