Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Praktik.

Kategori: Allmänt

Ja då har praktiken satt igång. jag kämpar och sliter i min lilla kiosk. har lärt mig en hel del nu så det känns bra :) ska hjälpa malin imorgon på kvällen också :) känns som om jag inte har någon tid över alls denna veckan. igår var det praktik och sen hem och fixa lite inför träningen och annat skit. iväg vid fem och hemma halv nio. idag jobbade jag till fyra och sen direkt upp i stan. hemma halv sex igen. hade planerat att träna ikväll men varken min kropp eller mitt huvud orkar med det.. :( får försöka göra det på torsdag eller i helgen :)
på söndag är det dags för min och alex tävling. NERVÖST! hoppas att allt går bra :) nästintill allt är fixat, ska bara ring kaffegubben, handla, kolla mic, sista planering och kolla med en butik om bullar. inte så fasligt mycket.

snart beger girlsen sig till Budapest :D nästa torsdag it is. måste skriva en packlista :p idag har jag växlat pengarna :) 75'000 ungerska pengar, som jag inte vet vad de heter. ska kolla vädret där nu så man vet hur man ska packa :) tydligen går vädret upp och ner så får väl packa för både varmt och kallt :)
nu ska jag bädda ner mig i sängen framför tv:n :)


Underbar höstdag i Rönneholms parken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: