Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

that's what I'm talking about!

Kategori: Allmänt

aa dagen började med ett samtal som ledde till att en del missförstånd reddes upp. lätt hänt men också lätt utrett.
första lektionen för dagen va matte. blev en del repetition och sen lite räkning. måste plugga som ett djur i helgen om jag ska klara proven nästa vecka. men tror faktiskt att det kommer gå bra :) får be loppan om hjälp om det krisar.
fick sluta halv två idag och hade planerat att sätta mig i biblioteket och plugga fram tills att jag skulle träffa cimme. hann så långt att jag gick in i biblioteket och hämtade min bok och hade precis satt mig ner sen ringde steffi och frågade om jag ville med henne och izzi till espresso och plugga. hängde på dem istället. självklart fick jag inte mycket gjort..men kul med sällskap iaf. cimme kom också och gjorde oss sällskap.
vid fyra tog jag och izzi oss till izikizuri och åt lite sushi. mumsigt! steffi kom förbi efter sin körlektion och satt och snackade lite.
när jag kom hem hoppade jag i badet. det va ett bra tag sen jag tog ett bad och det va riktigt skönt! läste lite på ekonomin i badet också.

imorgon är det som ni säkert vet fredag och den kommer se ut ungefär såhär; engelska, matte, uppsats, lunch, prov, hem, fix och trix, laga middag, kajsa och jag äter middag tillsammans, bussfärd till jenny för förfest, utgång :) ungefär sådär :)
nä nu kallar böckerna.. :(


Dom kallar mig sara med minibröst och med fula bh-band. för väl skylla på att det trots allt va 2004  :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: