Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

This is me now.

Kategori: Allmänt

gårdagen blev riktigt lyckad :) kajsa och min middag blev supergod! vid sju tog vi bussen mot toftanäs och förfesten. självklart hade skånetrafiken tamjat våra bussar fel så vi missade 6:an från värnhem med två minuter. satt och väntade i 20 min. tiden gick konstigt nog fort. till slut kom vi fram och satte igång med drickandet. lyckade förfest, tack för det jenny :) vid elvatiden tog vi bussen in till stan och satte kurs mot Yamato. först blev det dock ett stopp på donkan. när jag kajsa, roger och niklas precis kommit in får jag ett sms av therese där det står att hon och de andra sticker till ICE istället haha. jaja på yamato va det riktigt mycket folk. verkligen alla va där kändes det som. tyvärr blev jag dåsig och trött och fantiserade om att ligga i min säng under mitt täcke :p så vi ett tog jag bussen hem. för övrigt hade jag en jättekul kväll :)

idag sov jag ut till tolv. tog det lite lungt, åt frukost och hängde vid datan ett tag. vid två stack jag till måns för att han skulle hjälpa mig med matten. inte för att vi fick så mycket gjort men ändå :p han lärde mig hur man knappar på miniräknaren iaf. hoppas jag kommer ihåg det till provet på tisdag (A) sen fick han för sig att lära mig spela Guitar Hero. det gick ju inte jättebra haha. mina fingrar nådde inte knapparna och de krampade haha. slutade med att vi tittade på geek-program på MTV. alltid kul :p
när jag kom hem hade mamsen börjat på maten :) åt fläskfilé, klyftpotatis med sås. mumsigt. ikväll blir det bara chill hemma. ska ladda upp inför min pluggdag imorgon :( har matte och en uppsats att göra.
måste skicka ut ännu ett mail inför tävlingen.. det känns som om detta aldrig tar slut. puh...

Kommentarer

  • Isabel Af Öhring säger:

    OJOJ SARA! Nu blir jag förvirrad!!

    Tänker du döpa dina senare inlägg till "Still me now" eller? Så du kan härma Amy Diamond helt?



    Ptsss.. Vet inte vad jag ska tycka längre. Men en 18årig "kvinna" kan väll komma på något bättre än 14åriga Amy Diamond?



    MVH,

    ISABEL AF ÖHRING

    2008-10-07 | 00:21:34
    Bloggadress: http://www.IsabelAfOhring.blogspot.com

Kommentera inlägget här: