Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Time goes by.

Kategori: Allmänt

vilken låt kommer den snutten ifrån tror ni? haha inte för attg någon i hela världen bryr sig men va bara tvungen.
det känns som jag inte har någon tid över alls sedan vi började praktisera. det är alltid något som ska göras. idag skulle jag hämta mina skor som jag har klackat om. Jag skulle också cykla förbi Mästerlivs för att prata med chefen men har missat henne nu båda gångerna jag tittat förbi. får göra ytterliggare ett försök imorgon. Jag ska även försöka packa ihop mig lite idag, vi åker ju på torsdag och imorgon har jag träning med mina tjejer nästan direkt efter jobb så får slänga ner lite grejer i väskan redan idag.
har lovat malin att komma förbi kiosken vid 7 och hålla henne sällskap igen. tar först en promenad och sen tar jag mig dit, det är iaf min plan :) har ju inte blivit någon träning denna vecka heller. ÅNGEST! jag verkligen MÅSTE pressa in minst ett träningspass nästa vecka. det är väl dessutom det enda jag kommer hinna med. Vi kommer hem på tisdag och på kvällen ska jag jobba. På onsdag är jag ledig och på torsdagmorgon åker jag till stockholm. PUH!
På tal om jobb, har fått skriva upp mig på en massa pass nu. Drygt en gång i veckan än så länge. Skadar aldrig med en extra slant i den annars så tomma plånboken.

Kom och tänka på nyår häromdagen, jag har funderat på vad som ska hända detta året. kanske ska man hyra lokal eller ha det hemma? hade varit roligt att kunna samla alla ens bästa vänner på denna underbart överskattade men sjukt roliga dag :) Ska snacka lite mer med mamsen om det.

Just det nu är ännu en klassresa bokad. Helgen den 14-16 november bär det av till Hästveda för SpEk3B. kan ju bara inte bli mer än kaos! haha men det gillar vi.

Nä nu ska jag fortsätta packa lite och sen bege mig mot malin :)


Bild från i söndags och klubbtävlingen, en tredje plats för de blåa och nionde för de röda :) I'm a stolt tränare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: