Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tre steg framåt, inga bakåt.

Kategori: Allmänt

dagen började med matteprov i matte C. satt med två uppgifter i en halvtimme men det lönade faktiskt sig. fick rätt svar tror jag men mina uträkningar är nog inte godkända med tanke på att jag inte gjorde några haha. tacka vet jag miniräknare! och tacka vet jag måns som lärde mig förstå den i lördags :p
efter tråkprovet stack jag och therese till träningsvärket och tröttade ut oss. blev en hel del mage med våra favvomaskin haha. blev lite flum i stretchingrummet också :p
gick och åt lunch tillsammans och sen tog therese bussen hem.
sitter och degar framför datan nu. har lite att göra idag; lämna CV, fixa naglar, städa rummet, byta lakan och hjälpa broder min med matte. det är min dag i stora drag :)

just nu längtar jag till tusen till lovet, budapest och stockholm. behöver lite omväxling i vardagen. najs :D längtar som fan till Bansko också!! underbart!!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=rzsfIA3YKvs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=l2k9nyRYeF8&feature=related

ni måste kolla dem, helt sjuka! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: