Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Varje dag är en ny dag.

Kategori: Allmänt

något konstigt har hänt med mig. jag sov till halv 1 idag och igår sov jag till 12. jag som alltid varit en morgonmänniska. det är väl nu när jag har kommit i klimateriet haha. det är ju också sjukt, jag blir varm och fem minuter senare fryser jag och så håller det på hela dagen. känner mig som en 50-årig tant :p
idag har jag en hel del att göra. va tvungen att skriva upp allt på en liten lista, glömmer bort saker och kommer på nya :p bättre att skriva ner allt så att inget glöms bort. idag ligger svenskuppsatsen och matte högst upp på listan. eventuellt åka iväg med mamma och kolla skidgrejer :) vädret idag är riktigt "stanna-inne-väder" och min bror har kommit med massa filmer så ikväll får det nog bli en film.

nu har äntligen min förkylning släppt och i nästa vecka blir det träningen igen :) ska bli riktigt skönt! veckan som kommer börjar praktiken men som sagt har jag ingen och då kommer det nog bli ganska mycket träning :) kommer förmodligen ha mycket tid över dom två veckorna och ska försöka rensa min garderob igen. det behövs ganska ofta känns det som :p hoppas inte att få får några överdrivna uppgifter i skolan bara.

nä dags för svenskan. YIHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: