Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

you suck

Kategori: Allmänt

nu finns ingenting kvar kan jag säga. verkligen inget. men seriöst jag bryr mig inte längre. folk får tro vad de vill. lite naiv har jag allt varit. folk man trodde stod en nära är nog inte så nära ändå. nä tror jag ska dra mig ifrån igen. mycket bättre så. håller mig till de som får mig att må bra. synd att inte den underbara tiden från i somras kunde komma tillbaka. då slapp men skit, rykten och bara allmänt fucked up-saker.
tidigare har jag inte valt sida men nu tror jag att jag har det. har försökt undvika det men nu går det inte längre. sorry. men jag är verkligen inte den personen som startar sånt skit men det verkar några tro. klart man reagerar när man får höra sånt, vem gör inte? men något om otrohet har ingen någonsin snackat om. inte till mig iaf. är trött på att bli indragen i skit när jag fan inte gjort ett piss. lite väl mycket förutfattade meningar kanske. är fucking trött på den skiten. skönt med praktiken snart och sen ett lov då man knappt kommer vara hemma och då behöver man inte höra snack från den ena och den andra. kommer bara spendera tid med mina älsklingar och min familj. och det är det som betyder något.

nä nog om negativa anuspillare. haha. dagen har i allmänhet varit bra. hade kul på tjejernas träning. vet inte vad jag hade gjort utan mina "tränarkollegor":p? träningarna hade definitivt inte varit lika roliga, det är en sak som är säker :)
helgen är lite halvt planerad. på fredag blir det middag och utgång med kajsa :) får se om vi hakar på jenny och co :)

nä nu ska jag  kolla tv och poppa popcorn. ska hämta bror vid elva, halv tolv igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: