Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

fresh air

Kategori: Allmänt

nä nu ska jag ta tag i detta med jobb. tror jag ska söka till Connecting Sweden. vet att det är ett tråkigt telefonjobb men man har iaf en grundlön och just nu behöver jag pengar. kommer nog söka andra jobb under tiden men som sagt jag behöver pengar. man klarar sig inte på ett fattigt studiebidrag. blä blä blä på lågt studiebidrag. man skulle minst behöva 2000 kr.
nu känner jag att jag behöver en stor chai. lite svårt att få tag på just nu. men tror jag ska ta en imorgon innan skolan. skulle behöva ta en liten runda på stan :) behöver en kofta, mascara, väska, väst och linnen. jaa en del helt enkelt. får om jag hittar något fint imorgon :)
imorgon missar vi en del av engelska. TOPPEN! vi ska se Fröken Julie med vår svensklärare. inte jättekul direkt men bättre än våra dryga och tråkiga engelsklektioner. vår lärare har fetaste tixet i ansiktet som man stör sig något oerhört på. funderar på om jag ska hoppa av den. för det första är lektionerna tråkiga, för det andra hänger jag inte med och för det tredje behöver jag inte kursen. ja vi får helt enkelt se. tar mig inte igenom kursen med ett G.

just det! måste bara berätta om en va mina gymnaster. hon är en av de yngsta i gruppen och även den kortaste. när vi hoppar plint är hon bara någon enstaka centimeter kortare än plinten men studsar upp som en liten studsboll hur enkelt som helst. det är helt sjukt! i måndags tog vi en plint som va en del kortare och så frågade jag henne om hon ville göra ett grenhopp över hela plinten som står på längden. Ett grenhopp är när man sätter i händerna mitt på plinten och grenar över HELA plinten. och gissa om denna lilla tjej klarade detta? SJÄLVKLART! helt sjukt! man kan inte annat än skratta. hon bara kör rakt på. efter kanske tio försök sätter hon det. hon är helt fantastisk! :D she is my little star!

nä nu ska jag nanna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: