Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helg

Kategori: Allmänt

Inte för att helgen är slut ännu men ändå. har ju studiedag på måndag så får lååånghelg och det njuter jag av! :D
jaja fredagen började med skola men fick gå hem för jag hade världens magkramper. hade det hela torsdagsnatten också men det hade lagt sig lite på fredagsmorgonen men sen kom det tillbaka. gick iaf hem efter matten och la mig i sängen. sov från halv tolv till tre. vaknade och tänkte att nu borde ju kramperna försvunnit men nejdå. jag kände mig inte direkt jättepepp inför kvällen men försökte ändå hitta någon sorts festkänsla. blev superglad när mamma sa att hon skulle in om systemet. slapp jag fixa dricka iaf och det kändes skönt. låg kvar i sängen till fyra sen hoppade jag in i duschen och sen blev det sängen igen. tänkte försöka äta något men det ville sig inte. tvingade dock i mig lite mat senare på kvällen för ville ju inte råka ut för någon katastrof :p
fixade iaf mig och mötte upp med malin vid halv åtta och så stack vi till jacob och förfestade sen begav vi oss vidare till vickie och förfestade och sen tillbaka till jacob där vi mötte upp med andra och tog taxi in till debaser. dom äckliga demonstranterna fuckade ju alltihop så det fick bli taxi både dit och hem. finns det möjligtvis någon fond där jag kan få pengar för mina ofrivilliga taxiresor? dom borde upprätta en sådan iaf.
jaja blev inte debaser utan vi gick till kb där vi mötte måsen och andreas och massa andra. helt plötsligt slog en fruktansvärd trötthet mot mig och jag kunde knappt hålla mig vaken så letade reda på malin och så stack vi och fyllekäkade sen åkte vi med den mest skumma svarttaxin ever hem. hahaha SINNES! har nog aldrig varit med om sån bas i en bil någonsin. haha han va helt speedad också. sicksicksick :p
kom hem och tog en alvedon sen sov jag djupt och skönt fram till halv ett idag. riktigt länge för att vara jag :p vid två blev jag och mamma hämtade av morfar och så stack vi ner till Ljunghusen och fixade lite.
kom tillbaka vid fem och blev jag dumpade utanför jacob för att cykla hem min cykel...
mamsen och jag hade bokat biljetter till Patrik 1.5 halv sju så stack och såg den. RIKTIGT BRA! haha fan vad jag garvade!
Nu lagar mamsen mat till oss. lite sent men men. blir fläskfilé och potatis :) nu sitter jag här i min underbara pyjamasbyxor jag dragit fram längst in i garderoben och mina supersköna dunskor och väntar på maten :)
imorgon får vi se vad dagen bjuder på. kasnke lite plugg? njaaa.. haha kanske träning och jag mår bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: