Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

here there everywhere

Kategori: Allmänt

om fem veckor bär det av till Budapest med mina älsklingsflickor! längtar! vi åker torsdagen innan lovet, på praktiken ooops :O, och kommer hem på tisdagen på lovet och på torsdagen bär det av till stockholm. ingen tid i sunkiga malmö det lovet. skönt! älskar att resa! och stockholm är en så fruktansvärt underbar stad. fast inget slår New York. jag funderar på om jag ska be min moster försöka fixa något i USA. det hade varit toppen! kanske ett halvår eller så.
i veckan ska jag även boka min skidresa till Bulgarien på sportlovet :D kan det bli bättre?! :D
Kajsa och jag har också snackat om att resa runt i Europa nästa sommar. lovely!

idag blev jag ivägskickad att storhandla igen. tycker mamma har börjat utnyttja mig och mitt körkort haha. släpade med mig kajsa. vi har ju storshoppat tillsammans tidigare så vi hade en toppenflyt! en halvtimme tog det. inte alls farligt. kom hem och då stod maten på bordet. underbart. hemmalagade köttbullat. kan det bli bättre? sen tände jag massa ljus på mitt rum och bäddade ner mig i sängen :) har börjat göra det varje kväll för att varva ner. känner mig stressad varje dag och det är icke bra!

imorgon börjar english course C 14.15 så innan dess blir det träning. förnyar mitt kort imorgon :) lyckades ju bli sjuk när jag hade tänkt fixa nytt men nu är jag på benen igen och redo för hårda träningspass :) efter skolan bär det av till kirseberg och träning med mina flickor. nä ska se lite på legally blonde nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: