Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

höst höst höst

Kategori: Allmänt

älskar att se löven ändra färg till härligt orange. jag tycker hösten har en speciell lukt också. kallt och lite sött från löven. me like :)
idag har det varit skola mellan 10.10-14.10. har inte gjort något vettigt tycker jag :p jo jag fick reda på att vi har vårt internationella ekonomiprov denna veckan. jävla skit! va helt inställd på att de va nästa vecka. nänä för då skulle några i klassen ha två andra prov så det gick inte. men seriöst varenda jävla gång jag hade italienskprov förra året hade vi två andra prov också men då ändrades inget. patetiskt att vissa ska vara så jävla gnälliga och alltid måste ha det på sitt sätt. så nu måste jag börja plugga på det skitet också. har dessutom 30 sidor kvar i svenskboken. matten hänger som ett stort tungt moln ovanför mig också.

nä får återgå till svenskboken nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: