Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

if we only could do it

Kategori: Allmänt

dagen bjöd på skola från 9.55 - 13.30 ungefär. inga jobbiga lektioner, eller jo matten för man har störet no. 1 bredvid sig! fick inte mycket gjort på lektionen faktiskt men ska försöka ta igen det i helgen. blir mer än bara matte jag får göra i helgen tror jag. har både engelska, marknadsföring och internationell ekonomi. kan det blir roligare mån tro?! tveksamt, mycket tveksamt. har väl inte riktigt kommit in i det här med att plugga ännu. är så fruktansvärt trött och irriterad hela tiden. bytte p-piller och det är väl det som gör det hela. riktigt jobbigt!! men det blir väl förhoppningsvis bättre snart, annars kommer jag byta tillbaka! så de så!

efter skolan kom jag hem och däckade i min säng. sov fram tills kajsa ringde och väckte mig. då blev det full fart upp ur sängen och upp på cykeln och begav mig till stan. mötte upp kajsa och så gick vi till charlies jobb. åt smaskig sushi! :D satt där och hängde ett tag sen tog vi en kort tur på triangeln. lämnade cv på Carlings, DinSko och även på Charlies jobb hihi :D kajsa och jag cyklade vidare till malins jobb och satt och snackade med henne ett tag. efter en stund hos henne tog vi oss hem till kajsa och kollade en film, Superstaaah! (+ fin pose) sjukt konstig film faktiskt.
kom hem för en stund sen och sitter nu och tittar på Från koja till slott. man blir helt sugen på att göra om hemma ju!
jaja nog om det, nu ska jag fundera på om jag ska göra lite te för att bättra på min hals.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: