Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

if you only could hear me scream

Kategori: Allmänt

dagen började med ett bryskt uppvaknade. tänker inte gå in på deltaljer men kul va det inte. lyckades iaf somna om efter en stund. hann väl med 10 min till sen va det dags för duschen, fix, frukost och skola. hade skola mellan 10.10-13.50. lärorikt? nä kan jag väl inte påstå. kan ju inte säga att jag blev mycket klokare efter denna dagen.
efter skolan gick jag, måsen och izzi upp till triangeln. skulle på återbesökt med min piercing. det gick bra, den har läkt fiiiint. köpte en ny stav också :) nåågot kortare än den jag har nu.
åt en china box med flickorna och sen begav jag mig hemåt. hoppade in i duschen igen och där möttes jag av en gigant långben. självklart fick jag panik och började skrika. broder min kom inspringandes och trodde jag höll på att dö men så va ju icke fallet. gissa vad han får för sig att han ska göra för att rädda situationen. slå på duschdraperiet så att spindeljäveln flyger mot mig. det tyckte han va kul! men inte jag. jag tog tag i närmaste tillhygge, i detta fallet en halvtom tvålflaska och attackerade spindeln. dunkade flaskan mot äcklet ett antal gånger. sen lät jag den lida ett tag. såg hur benen sprattlade i all förtvivlan. sen fortsatte jag min dusch i lugn och ro.
idag blev det träning med tjejerna. gick väl helt okej.

nä nu ska jag göra mig redo inför sängen och CSI! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: