Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Live every second like it was my last one

Kategori: Allmänt

Tattoo - Jordin Sparks

härlig fredag! skola va faktiskt helt okej idag. blev en massa skratt :) det är så skönt att veta att ett skratt är inte långt borta när man kommer till SpEk3b.
idag va det spexfoto och vår kära klass va bönder. väldigt vackra bönder ;) förhoppningsvis blev fotot bra! :D fick sluta tidigare även idag. körde hem benji sen körde jag vidare ner till limhamn och lämnade bilen hos mamsen. fick se mamsen kontor. FINT! haha :p tog hennes cykel och tog mig vidare till morfar. ganska varmt ute idag så va skönt att cykla. mamsens cykel flyger fram längs gatorna. man behöver inte trampa alls mycket :p hos morfar,  hjälpte jag honom med hans nya dator. min 85 åriga morfar har köpt en NY dator!? haha helt underbart! :D
när jag kom hem bakade jag en kladdkaka. det tyckte jag att jag kunde unna mig denna helgen. har tränat flitigt i veckan och det kommer bli en vit helg. därför förtjänar jag det! :D tihih

middagen idag bestod av klyftpotatis, lövbiff, sallad och barbequesås. mumsigt! ikväll blir det bara lugna puckar. ska tillbaka till morfar kl 12 imorgon och fortsätta hjälpa honom med datorn. sen bjuder han på lunch :) på kvällen blir det middag med mina flickor :) kanske hinner med att träna imorgon cokså. annars får det bli på söndag. 

just det! jag och alex beställde priser till tävlingen i tisdags men igår kom jag på att vi hade beställt helt fel mängd! så fick ringa idag och ändra allting. som tur va hade de inte skickat iväg beställningen. ibland har man tur :) 

nä nu blir det lite kladdkaka och film :)


  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: