Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

LOVE and other disasters

Kategori: Allmänt

Den film har jag sett på nu. får faktiskt säga att den var bra. gillar livet Jacks (Brittany Murphy) lever. jag vill också ha det så! fast jag vill bo i New York. okej då kanske det lutar mer åt Sex and the City. tänk er bara att bo på manhattan, mitt i smeten! kan det bli bättre?! och har ett toppen jobb med superlön så att man kan köpa mycket mycket supermycket kläder! :D haha man kan ju alltid önska :) just det man får ju inte glömma sen kändispojkvän som är snyggast av dem alla. ;)
nää nu får man sluta drömma för ett tag. eller vad är egentligen dröm, fantasi och verklighet? är detta som jag tror är min verklighet verkligen det eller är det bara en dröm? att jag sitter här just nu kan vara något jag bara fantiserar om och kommer vakna ut senare. som i Matrix ungefär. tänk så är det en värld som kontrollera oss. tänk så är vi inte våra egna individer. vi kanske bara gör det vi blir tillsagda att göra eller så finns det en plan skriven för oss redan. haha sjukt. detta satt jag och cimme och diskuterade förra veckan. inte för att vi blev klokare haha.

märker att jag har en väldans överskottsenergi. den kommer troligtvis dala snart haha. som vanligt. sitter och väntar på att klockan ska bli 17.40 så att jag kan bege mig till solariumet. men nää klockan tickar på sakta sakta. borde dammsuga mitt rum, jaa det får bli det nu. 

CIAO 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: