Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

mörkhyadebollar

Kategori: Allmänt

lunchen och promenade vad underbara. åt på bokskogens golfklubb. riktigt god mat. hatten med familj va där. eller som morfar kallade honom EO. hahaha! min morfar är allt rolig. efter lunchen körde vi till torup och ställde bilen sen gick vi först en runda på 2.2 km med morfar sen gick han och tog en fika så fortsatte jag och mamma med 7 km. riktigt härligt väder må jag säga! :D det va jätteskönt att komma ut faktiskt :) sen körde morfar oss hem medan jag klagade på hans körsätt.
nu har jag precis kört mörkhyadebollar/chokladbollar/negerbollar call it what you want. nu står dom i kylen för att svalna. ska ta dom till min film, som för övrigt börjar nu :)
BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: