Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

now we're moving on to friday

Kategori: Allmänt

vaknade va mig själv vid tio-tiden imorse. försökte sova om men icke! jag sover med en ögonmask så märkte inte att det va fruktansvärt ljust utan men när jag tar av masken bländas jag. så tar på masken igen och vilar ögonen ett tag till. sen släpar jag mig iaf upp ur sängen och byter om till träningskläder. slänger i mig en macka och sen beger jag mig iväg till Träningsvärket. riktigt skönt att träna må jag säga!
tog mig hem och hoppade in i duschen. sen lagades det lite mat. jag är så grymt duktig! har kommit på en supergod rätt! gnocchi, matlagningsyoghurt, dijonsenap, vitlök, minimajs och jalapenos. TOPPEN :D
hade fått ett uppdrag till vårt projektarbete som jag tänkte fixa också. jag skulle ringa och boka caféet i hallen. visst. superenkelt. så jag ringer killen och gissa vad han säger? "Ehm vi har inte fått in någon avbokning från Fritid Malmö så vi har en match bokad den dagen" VAFAN?! jävla gubbe! blev ett paniksamtal till ordförande och fick be om hjälp. förhoppningsvis löser det sig. lyckades få tag på ett bokningsbesked för vår del. nu hoppas jag innerligt att detta löser sig. annars vet jag inte vad jag gör.
jaja begav mig iaf till skolan runt två för dagens enda lektion. mötte alex och therese på skolan och satt och snackade med dem ett tag. engelskan blev inte som tänkt utan vi fick gå på en föreläsning om religion på engelska istället. helt okej får jag väl säga men den jävla imamen pratade och pratade och pratade..............
efter skolan gick jag, måsen och therese upp till stan för att köpa en sallad på Café 2000. Mötte steffi och sandra så de hängde också på. halv fem fick jag panik och cyklade i ilfart till kirseberg och tjejernas träning. ganska lugnt idag.
hade sällskap på vägen hem för en gångs skull :)
nä nu ska jag titta lite på tv och mysa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: