Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

onsdag it is

Kategori: Allmänt

ja nu är det redan onsdag. veckorna bara flyger iväg känns det som. har även idag bara en lektion mellan 14.15 och 15.35 tror jag det är. drygt att lektionen är så fruktanvärt seg bara. orkar inte det BLÄ! dessutom english course C. You have to speak english ALL the time! Even when you right emails to your teacher you have ti write in english. GOSH! överdrivet. vi är ju för fan inte någon jävla IB-klass. läraren har dessutom ryckningar i kinden som jag stör mig något oerhört på! drygt drygt drygt. jaja nu ska man inte klaga för mycket. kunde ju faktiskt varit värre.
just nu sitter jag hemma hos izzi och väntar på att hon ska bli klar i duschen. vi kollade Bladez of Glory innan. en riktig kanonfilm! haha väldigt verklighetstrogen, verkligen :p
efter skolan blir det träning med tjejerna. kan väl bli kul. just det, vi ska nog köpa in ett fristående till våra gymnaster. lär bli intressant.
imorgon blir det skola mellan 9.50-13.55. inte så farligt det heller. matte, marknadsföring och filosofi. matten är en kort lektion, marknadsföringen får vi alltid sluta tidigare och filosofin kollar vi på film och slutar tidigare. najs. tänkte gå och sola imorgon. känner att det behövs. har ju fortfarande kvar några gånger på mitt presentkort. jag måste verkligen ta tag i matten! börjar få lite panik. kan inte skita i det igen. jag behöver detta betyget. just det på tal om betyg, ska kolla upp olika utbildningar. men den jävla sidan har ju varit nedlagd hur länge som helst ju! kanske funkar nu? det funkade YIHA! nu får man tänka lite på vad man ska göra tihihihihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: