Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

söndagsmorgon

Kategori: Allmänt

klockan är nu lite över tio och jag sitter i köket och funderar på vad frukosten ska bli. kanske värma en baguette? eller rostemackor? beslutsångest. detta händer mig nästan varje helg och ofta slutar det med att jag skiter i att äta. tar bara vatten och går och lägger mig igen i hopp om att jag ska komma på vad jag vill äta senare. ganska ointressant, men men.
mamma och jag har börjat köra dealar hela tiden. om hon går och handlar åt mig masserar jag henne. om jag ska låna bilen ska jag bära upp hennes golfgrejer. jaa.. kan ju tyckas ganska rättvist. bättre än att behöva göra allt själv :p får nog säga att dessa dealar är ganska bra.
mamsen och jag tittade precis på en present till min käre broder. it's gonna be perfect :D hihi blir man inte glad för detta så vet jag inte vad man blir glad för :)
vet inte riktigt vad dagen kommer att bjuda på idag. är ju ledig imorgon så behöver inte tänka på skolan i första hand iaf. tror jag ska köra in om hallen och kolla lite grejer. funderar på att  ta en runda till bokskogen och vara duktig. alltid härligt med en skogspromenad :)
we'll see

Kommentarer


Kommentera inlägget här: