Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

what can I do

Kategori: Allmänt

sitter och lyssnar på Akon med Dangerous. Riktigt skön låt får jag säga. Dagen idag har bjudit på en lektion Matte C mellan 9.50 - 10.30 sen tog jag, måsen och therese bussen till Jägersro. Gick till skopunkten där jag köpte tre par sko :) aldrig fel med skor. dock börjar jag få ångest över att jag gör av med alla mina pengar. oopps. men  man lever bara en gång och då ska man inte snåla! för att dryga ut min sinande kassa söker jag jobb för fulla muggar. sökte två eller tre idag och ska dela ut fler CV hade jag tänkt mig. ska förbi Hertz Kronprinsen imorgon och lämna CV och prata med dem.

efter skopunkten fjantade vi runt på ekohallen. galet haha! jag och therese gick sen till hennes pappas jobb och mötte upp honom så körde han in oss till stan. therese skulle pierca tungan! galet vad nervös hon va haha. jag, sandra och therese pappa fick oss allt ett gott skratt. jag och sandra åt en sallad på Café 2000. therese fick sörpla på en isglass haha.
tog bussen hem och tog direkt en dusch. jag klarar knappt av en dag på stan. känner mig jättesmutsig hela tiden :p jaja nu sitter jag här och borde egentligen plugga matte men orkar inte ta tag i det. har ju pluggat både söndag och måndag! mer än jag någonsin gjorde i B-kursen :p märkte precis att jag sitter i totalt mörker. hela lägenheten är släckt haha. med det blir mörkt så snabbt så tänker inte på att tända haha ganska onödig info men wtf

just det GRATTIS TILL MARIKA SOM TOG KÖRKORT IDAG! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: