Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

what if I cry

Kategori: Allmänt

en lektion mellan 9.50-10.30. på vägen till skolan möter jag både kajsa och jessica. trevligt :) idag fick det bli en bulle i skolan till frukost. hann inte med det imorse. fick inte mycket gjort på matten idag heller.. blä.. vi hade en gäst på lektionen, EN LÄRARKANDIDAT! wiiiiiiiiiiiiiiiiie NOT är så trött på dem! de bara klantar till allting och ingen lyssnar och man lär sig ingenting. nä bort med kandidaterna.
åt lunch med alex och måsen sen gick vi vidare till espresso och tog en chai. jag och alex fick en del gjort på projektet också. känns bra att man har vissa saker klart för sig. nu väntar vi bara på att alla ska komma med sina anmälningar....!
snackade en massa skit med tjejerna också och sen blev det en kort runda på stan. hittade en jättefin kofta på gina som jag vill ha! men har typ inte alls mycket pengar kvar... måste få ett jävla jobb snart! har skickat mitt cv till tre olika ställen i veckan och förra veckan va det några andra men ingen vill ha mig!!!!!! ;(;(;(;( haha nä men får väl försöka vara ännu mer aktiv och kämpa!
therese och jag ska förresten försöka fixa praktik på Taboo haha tänkte lämna mitt CV där också. det kan ju vara spännande :p man måste ju blanda nytta med nöje haha.
nu ska jag försöka skicka iväg ett mail till ordförande om vår fina inköpslista och pengargrejs.
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: