Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

When I close my eyes it's you I see

Kategori: Allmänt

textsnutt från låten Everywhere med Michelle Branch. hörde den igår när jag tittade på American Pie 2. inte helt fel får jag säga.
idag har det varit skola mellan 9.55-13.30. dagen började med en bulle från hörnan. tog drygt 20 min att få i mig den haha. sen hade vi matte. lyckades räkna ett, två tal. toppen! det sjuka är att jag satt och försökte. men vi är ju trots allt cp-gruppen och läraren måste hjälpa alla hela tiden. komiskt :p efter matten hade vi marknadsföring. kommer inte ihåg ett piss från lektionen ska jag säga er. vår lärare bara snackar och snackar och snackar och vet ni vad? HAN SNACKAR! i ett! men som tur är att vi får alltid sluta tidigare. fick gå 20 min tidigare. spyan till mat i skolan hoppade vi över och gick till espresso. åt en scones. det va ett bra tag sedan jag gjorde det. vid ett gick vi tillbaka till skolan för att fortsätta se Matrix på filosofin. idag tog den äntligen slut! måste ju säga en sak, det går fantamej inte att se film med killar! jag ska berätta något för er killar, när tjejer ser film diskuterar man ALLT! så är det bara. man kan inte sitta tyst igenom en hel film. tyvärr.
fick sluta när filmen va slut, så kom ifrån skolan redan vid halv 2. nu sitter jag här hemma och funderar på att dammsuga mitt rum. det borde verkligen göras.... :(
jaja har iaf beställt tid till solning. SKÖNT! det får man allt unna sig nu när hösten knackar på dörren. måste också få upp färgen om jag ska ha en vit klänning imorgon. eller har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig ännu. we'll see.
nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan med ett glas Cola och sätta på en film. MYS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: