Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

where I am

Kategori: Allmänt

hoppade sista lektionen i skolan idag och åt lunch med mamma på ett mysigt vietnamesiskt ställe. satt och pratade om studenten ganska länge. oooh man kan inte annat än längta! :D kommer blir superbra :)
vi tog oss en liten runda på stan. tänkte kolla skidor på stadium men dom hade inte kommit in ännu. kanske blir ett par i julklapp? :D me like! struttade runt på Tiger också. hittade en massa skitsaker. haha men det va kul iaf :D
tog mig hem vid fyra-tiden och hoppade in i duschen, kom ut som ett russin haha. wooohoo.
sov och tog det lugnt innan jag satte igång och fixa mig inför kvällen. tog ett tag att fixa håret. haha men det slutade med det gamla vanliga :p sitter redo att bege mig men väntar på bror min som ska lämna sin bil till mig. SNÄLLT! :D tro nu inte att jag ska köra runt full ikväll. nänä, hämtar bilen imorgon :)
nä ska väl borsta tänderna nu sen bär det av till hålan Oxie haha :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: