Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

you are my everything

Kategori: Allmänt

idag vaknade jag redan vid nio och va pigg som en lärka. mådde ovanligt bra efter en festkväll. skönt va det iaf. vid halv elva körde mamsen mig till oxie så att jag kunde hämta min brors bil. snällt! annars hade jag varit tvungen att sitta på en seg buss i 40 min. nä tack!
på vägen hem körde jag in om donkan och köpte mat med mig hem. hade inte hunnit äta frukost ännu. bra start på dagen ;) haha vädret va helt underbart och jag hade egentligen velat hitta på något men jag kände hur trött jag började bli igen. tröttheten går i vågor när jag är bakis. sjukt men så är det.
la mig framför tv:n med min mat och har legat där sen halv tolv fram till fyra. slocknade en stund också.
hade ju kvar filmerna sen förra helgen så passade på att gå och lämna dem och samtidigt få lite frisk luft. man märker att det börjar bli höst, det är ju kallt ute! såg också på träden att löven börjar bli lite lätt orange-bruna. mig gör det absolut ingenting att hösten närmar sig, tycker det är mysigt :)
vad kvällen bjuder på är ännu oklart. kanske bara myskväll med mig själv? aa vi får se helt enkelt.
gårdagen va riktigt trevlig fram tills några fruktansvärt töntiga killar fick för sig att bevisa vem som är coolast. trodde det hörde hemma på mellanstadiet men tydligen har vissa fastnat där. tyckte det va fruktansvärt respektlöst och egoistiskt gentemot måsen. man ska inte behöva har tårar rullandes nerför kinderna på sin 18-årsdag men det berör inte killarna så länge de får visa vem som är bäst. riktigt dåligt gjort.
för övrigt hade jag en trevlig kväll. gled runt på det hala dansgolvet som bambi på is haha. tog taxi hem med benji och alex vid två-tiden sen blev det en macka innan jag kröp till kojs.

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Tack för en trevlig kväll, det var verkligen kul till kaoset bröt loss men jag älskar er för att ni var där och fuck allt testosteron helt ärligt <3

    2008-09-13 | 17:41:16
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    aa håller med. men hoppas att du fick en bra kväll ändå :) <3

    2008-09-13 | 18:39:55
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: