Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Klar!

Kategori: Allmänt

Då var jag äntligen klar med min uppsats i psykologi, denna gång handlade det om medicinmissbruk. Det skulle dessutom vara en argumenterade uppsats och det är inte det lättaste kan jag berätta. Nu har jag bara specialidrotten och internationell ekonomi kvar, det ska jag försöka beta av imorgon. Sen får jag äntligen andas ut! Fast inte för någon längre stund, efter lovet ska jag vara klar med det argumenterande talet i svenska och även ha ett svenskprov. Det är för jävligt nu de sista tre månaderna i trean, inte en ledig sekund. Samtidigt ska man försöka få ihop det med träning, träna mina gymnaster och jobba. När man väl tagit studenten lär man  ju kollapsa av utmattning.

En kul sak att berätta är att jag köpte ett par nya jeans idag :) Ett par ljusa från Cubus för endast 299 kr, isn't lovely? Nu börjar jag bli ruinerad av min shopping haha. Dags att lugna ner mig med det om jag vill kunna göra något annat denna månaden :p

Nu är det iaf dags för sängen. God natt



/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: