Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lov!

Kategori: Allmänt

Ja då har man sitt sista lov någonsin, eller ja om jag någon gång i framtiden får för mig att bli lärare kommer jag ju att ha lov igen, men det är inte speciellt troligt. Läraryrket lämnar jag åt de som klarar av oförskämda snorungar dagarna i ända utan att kasta knivar på dem. Men tro nu inte att jag inte tycker om barn, för det gör jag, men i lagom dos vilket innebär någon timme i veckan.

Min helg, jaa den har bestått av 14 timmars arbete i fredags, träning på lördag morgon och slagt på kvällen med mina tjejer, lördagen avslutades med ett förbannat illamående som inte vill släppa, det sitter i halsen hela tiden. BLÄ! Aldrig mer säger jag, usch bara jag tänker på det mår jag ännu mer illa. Idag blev det också träning i morse och som den snälla tränare jag är körde jag hem en gymnast. I eftermiddag har jag hängt med Izzi, åt middag på Erikslust Pizzeria och nu sitter vi med varsin dator i knäet och nördar oss. BrunetBerra och Blondinthurelli?

Jag har inga planer inför imorgon förutom träning på kvällen och det känns så jävla bra. Eller ja några småsaker har jag ju tänkt göra typ ringa och boka ridning i gbg, ringa folktandvården (Dom har glömt bort mig ;(), maila runt lite och gymma men inget annat. Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på, en hejdundrans sovmorgon blir det iaf :D

Nu funderar jag på att sätta på en film, först kanske jag ska skicka ut Isabelli för hon lyssnar på bajsmusik!



/ Sara

Kommentarer

  • FIZZEN! säger:

    Hej tjejen! Jag vill göra någonting nu. Nu har vi suttit med datornerna i våra knän sedan åtta tiden. Klockan är 12 snart. Vi skulle ju kolla på Mia och Klara och sånt!

    2009-04-05 | 23:48:37
    Bloggadress: http://www.isabelafohring.blogspot.com
  • Sara säger:

    hahaha NÄÄ! JAG VILL BANEMEJ INTE! Ich bín sehr schlafen

    2009-04-05 | 23:55:15
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: