Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Underbart väder.

Kategori: Allmänt

Ja gud vad skönt väder det är nu! Jag mår så underbart bra när solen är framme. Idag fick jag sova ut, det känns så skönt att få göra det! Efter en shake stack jag till gymmet och körde ett pass, kände mig mycket starkare idag på något sätt haha orkade mer vikter, man är ju krampa :p
Vid ettiden träffade jag Kajsa för att ta en promenad med hennes hund, vi gick längs fältet ner mot Limhamn sen lunchade vi på ett mysigt ställe inne i Limhamn, eller på som man ska säga. Vi var ute i tre timmar och nu sitter jag med skoskav, sånt får man ta helt enkelt. Om drygt 10 minuter är det dags för mig att cykla till hallen, blir mycket motion idag :)


/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: