Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Bra start

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag av mig själv runt nio-tiden, skönt att för en gångs skull komma upp i tid utan att ställa klockan. Slängde i mig lite frukost och begav mig till bussen mot träningen. Bussarna går ju som idioter och självklart missade jag min och fick vänta i 20 minuter i denna underbara kyla. Gjorde ett bra pass får jag säga, kondition i 40 minuter och sen mina trevliga pilates-övningar, som jag börjar bli riktigt grym på. Får nog ta kontakt med min instruktör och be honom hitta på några nya roliga övningar till mig :) Hann även med att stretcha ordentligt vilket var välbehövligt. Mjukade upp min sträckning i baksidan av låret, hoppas att den snart kan försvinna! När jag väl skulle ta mig hemåt igen fick jag vänta på bussen igen..dock bara 15 minuter så nu var det bara tre tår som förfrös.
Nu sitter jag redo för att bege mig upp i stan för en lunch och lite shopping. Min kusin önskar sig en lägenhet i julklapp, ska se vad jag får tag på. Lovade mamma att släpa hem en gran också.. Det kan ju bli intressant. Får nog tvinga någon att hjälpa mig.

Of I go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: