Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helgproblem

Kategori: Allmänt

Jag har märkt att så fort det drar ihop sig för helg så skiter jag i att blogga och vissa gånger tar jag inte tag i det igen. Tur att jag inte är någon Blondinbella. På tal om det så ska hennes kollektion komma ut snart och jag är faktiskt ganska så intresserad av att se hur den ser ut.

Idag hade jag ställt klockan på halv nio men lyckades inte ta mig upp utan sov vidare till tio. Halv elva blev jag hämtad av Benji och så åkte vi till gymmet. Tränade hans pass idag och kan ju säga att jag är fruktansvärt svag i mina biceps och dessutom svagare i höger arm än vänster. Ganska udda med tanke på att jag är högerhänt :p Efteråt köpte vi med oss mat och åkte hem till mig. Klockan 14 befann jag mig på Mäster på Tessins för att jobba till 20. Ett tråkigt och tröttsamt pass. Till slut blev klockan åtta och jag fick komma hem och äta middag och ta det lugnt. Nu ska jag alldeles strax hoppa ner i sängen, är helt slut och ska dessutom upp tidigt imorgon för att öppna på jobb.

Natti!
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: