Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Julshopping

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mamsen spenderat en stor del av dagen med att åka runt i Malmö för att hitta julklappar. Fyfan säger jag! Det är fullt av folk överallt och man kommer inte fram med bilen någonstans. Inte nog med det, snön gör att det är blött på varenda litet ställe! Jag glider runt som en idiot på stan. Hittade en julklapp till mig själv, ett par supersnygga skor från Bianco, var tvungen att köpa dem! Mamsen och jag åt en supergod lunch på Casa Mia, blev en pasta med champinjoner och räkor. Sprang inom jobb för att köpa lite saker och hämta min skor och blev samtidigt inkallad för att jobba ikväll. Så ska alldeles strax sticka iväg dit :) Jobbar till 21.15 sen får vi se vad som händer efteråt, förhoppningsvis något om jag orkar.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: