Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Kyla

Kategori: Allmänt

Asså det är något fruktansvärt kallt i vår lägenhet och då är alla våra element på! Sitter med mina träningsbyxor och en ziptröja knäppt hela vägen upp och ändå fryser jag röven av mig. BRR! Ska strax köra och lämna min bror och sen träna. Förhoppningsvis får jag upp kroppstermeraturen där. Blir förmodligen gymmet idag igen, behöver träna lite armar känner jag. De börjar bli slappa haha. Efteråt blir det till att springa ärenden åt mor min, hon ligger nerbäddad i sängen, hon har blivit lite sjukis.

Nu ska jag agera chaufför!


haha fixade mina naglar imorse också! Najs :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: