Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Snö snö och åter snö

Kategori: Allmänt

Det verkar aldrig sluta snöa här nere i Skåneland. Jag tycker det är supermysigt och vill inte att det ska försvinna men samtidigt är det jobbigt för jag vågar inte cykla någonstans och man är konstant blöt om fötterna haha. I-landsproblem på hög nivå!

Gårdagen inleddes med ett jobbpass på Mästerlivs, 6.45-13.45, överlevde nätt och jämt, var så ruggigt trött under de sista timmarna. Hade lätt kunnat somna om jag verkligen ville, det är illa! haha Efter jobb mötte jag upp Kajsa och hennes syster för en fika och lite shopping. Hittade en kort kavaj på Lindex :) Sen blev det bussen hem för att powernappa. En powernap på 1 timme :p Kl 19 befann jag mig på Elysée för att äta fondue med Emma och Paulina. Väldigt mysigt och trevligt :) Kvällen avslutades på Chili med Carro, en galen natt helt enkelt haha.

Nu bär det va mot jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: