Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

090205

Kategori: Allmänt

Jag blir så fruktansvärt trött på detta gråa och kalla väder. När hade solen och värmen tänkt titta fram? Jag blir otroligt trött och seg av detta väder, jag behöver solljus! 
   Jag va lite busig och gick tidigare från psykologin av den anledning att jag höll på att somna så jag gick efter 45 minuter. Det är så skönt att komma hem och ta på sig pyjamasbyxor och duntofflor och slänga upp håret i en slarvig knut och bara ta det lugnt. Man får göra allt i sin egen takt. Idag har jag en del som ska göras här hemma så jag tänkte sätta igång med det när jag är klar här. Ska först och främst bädda rent min säng. Känsla av nya rena lakan är underbar! Sen återstår bara städning, lägga in kläder, sortera skor, handla och förbereda inför imorgon..


/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: