Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

35 minuter kvar...

Kategori: Allmänt

... tills det är fredag, helg och lov! Som jag har längtat, jag är så fruktansvärt trött på skolan och vill göra allt annat än att vara där. Innan idag gjorde jag provet i psykologi och det skriker G om det... Inte bra alls. Efteråt hämtade jag ut mina linser och sen begav jag mig till kiosken där jag har jobbat ikväll. Idag gick tiden ovanligt fort kan bero på att Malin hälsade på en stund, jag läste två CHIC-tidningar, några andra blaskor, skrev ett hyllningstal och sista timmen kom Sandra förbi. Men det är inget jag gör flera gånger i månaden, nej tack.
Idag fick jag äntligen min kamera också! WOHO! Nu känner jag mig fullständig igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli kvitt fritöslukten och sen ska jag packa.

/ Sara


Bild från Emmas 20-årsfest i lördags :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: