Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

En skvätt.

Kategori: Allmänt

Om inte jag får min kamera snart gråter jag! Gud vad tråkigt det är att inte kunna lägga in bilder på alla möjliga ställen. Allting bli så tråkigt. Men imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka den, jag åker inte till Bansko utan den så är det bara! På tal om Bansko så har jag börjat lägga fram mina skidkläder. Byxorna sitter lösare än förra året och det ser man positivt på, bara de inte trillar av mitt i backen. Det hade ju varit lite förargligt. Jag måste ju faktiskt säga att jag har ett skitsnyggt skidset, ljusblå/gråa pjäxor och blåa skidor. Det bara skriker Sara om dem :) Nu känner jag mig väldigt peppad inför resan, jag vill att det ska vara lördag nu! 18.20 avgår vår flight från Kastrup till Sofia och sen väntar en 3 timmars bussresa mot Bansko.

Nu ska jag försöka sätta mig lite med psykologin igen, ämnet i sig är roligt men att plugga är aldrig kul..

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: