Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Etik och moral.

Kategori: Allmänt

Det är det jag försöker nöta in i huvúdet till morgondagens prov och jag kan inte påstå att jag har läst speciellt mycket. En gång har jag tagit mig igenom det.. Men som jag skrev innan är mitt humör varit i botten men efter en fika med Izzi, Marika och Sandra kändes det hela lite bättre. Vi gjorde upp planer inför lördag och de är inga dåliga planer! Då har man något att se fram emot även denna helg. Nu har jag precis kommit hem från fikan och mina fötter är som två isklumpar. Inget smart val att använda vårskor en kväll i februari, jag hoppas helt enkelt för mycket på att våren ska ha kommit.

Morgondagen ser ut som följande:
- Skola 9.40-10.45 (Prov.....)
- Projektarbete med Alex
- Gymmet
- Träna mina småflickor
- Göra arbete i internationell ekonomi

Nu blir det dusch och sen lite plugg.
/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: