Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ett steg närmare helgen.

Kategori: Allmänt

Då har det gått och blivit onsdag. Jag ser onsdagar som veckan mittendag. På förmiddagen är man närmare måndag än på eftermiddagen för då är man närmare fredag och helgen. Som jag skrev igår har jag redan hela helgen planerad, jag har en känsla av att jag kommer sova ungefär lika lite som förra helgen. Jaja man lever bara en gång och då ska man leva ordentligt!
Min planering för dagen ser ut som följande:
- Skola 8.15-10.45
- Gym
- Hälsa på Therese på sjukhuset
- Träna tjejerna 17-19
- Plugga
Har en del att göra helt enkelt, men det ska gå. Jag har gjort en lång "Att-göralista" hemma som jag bockar av och fyller på. Jag har en stark känsla av att den listan aldrig kommer ta slut. Det tycker hela tiden upp nya saker man måste göra, vare sig man vill eller ej.

Om en liten stund börjar religionen så får väl börja dra mig ditåt.

/ Sara

Kommentarer

  • Mr.B säger:

    borde göra mer reklam för mig. Jag är ju trots allt guds gåva till mänskligheten

    2009-02-04 | 13:00:09
    Bloggadress: http://ordbajsaren.blogg.se/
  • Sara säger:

    kan jag nog inte hålla med om

    2009-02-04 | 19:59:17
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: